Tyvärr Ebba...

Hejsan!

Ebba tyckte att jag hade glömt att skriva upp henne i en resväska när jag skrev packlistan, men tyvärr Ebba... Min pappa tyckte redan att jag hade skrivit upp mycket saker som jag ska ha med mig. Han frågade om dem skulle få ha med sig nått eller om jag skulle ta upp all plats.. SÅ mycket grejer ska jag faktiskt inte ha med mig... ;)

Kom hem från stallet för typ 2 timmar sen. Där red jag Oscar barbacka. Jättemysigt var det, men fy fan så varmt det är! Jag vet att jag sa att jag inte ska klaga men det där var faktsikt bara ett rent konstaterande. Jag har inte ens kollat på termometern idag, jag vill inte veta hur varmt det egentligen är.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0