Jeansen + packlista

Det blev visst kväll lite snabbare! ;)
Nerrå men jag har inget att göra:



Bik Bok 499 kr



Samma par




Bik Bok men jag kommer inte ihåg hur mycket de kostade!




Samma som det åvanför





Förövrigt så har jag gjort en packlista till Koatien:


Klänningar
Kjolar
T-shirts
Kortbyxor
(halvlånga och shorts)
Underkläder
New Moon
Kortlek
Skor
Tandborste
Deo och Parfym
Mascara och Kajal
Åksjuketabletter
(kanske mamma tar hand om men ändå)
Jeans
Badkläder
Toffsar och sånt
Nagellack
Händväska
Plånbok
Mobil
Luvtröjor


Ja, jag ska ha jeans och luvtröjor. Luvtröjor kan vara bra på kvällarna och jeans kan var abra att ha bara. ;)
Nånting ni tror att jag har glömmt? Säg till i så fall! :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Mig i en resväska (A)

2009-06-25 @ 18:24:48
Postat av: My J

åh va kul :D vill också resa

2009-06-26 @ 20:18:41
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0