Har inget att göra

Hej!
Sitter hemma i soffan precis som igår! Men imorrn drar jag till skolan. Jag har tröttnat på att sitta här hemma och inte ha nått att göra. Visst, jag kan kolla på film ,jag kan läsa, jag kan vara inne på datorn. Men på en vardag klockan 13.00 så har folk annat att göra än att blogga, lägga upp bilder på bdb o.s.v. 
Jag har inte ridit sen i söndags heller! Jag vill rida, men idag får Josse göra det så att jag kan vara frisk nog att gå till skolan (och åka till stallet) imorrn! =)
Pappa tog hem en systemkamera igår som jag ska få prova och jag tog ner den förut för att fota lite, men glöm det tänkte kameran och batteriet dog... Det där med att ha något att göra kan jag ju glömma! Så nu kollar jag på The Tyra Banks show.  
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0