True Blood

Hejsan!
Sen jag kom hem har jag hunnit äta, kolla på Idol och på True Blood! Det är nog (förutom Sex and the City självklart) den bästa serien jag vet! Gosh, I Love Vampires! ;)
Imorrn ska jag till IKEA... Blääääää, jag hatar IKEA! Jag gör verkligen det, det är antingen som att man ska flytta hemifrån och köper grejer till det eller så känns det som att man är ett litet barn som är och handlar möbler med mamma och pappa! Det beror lite på vad man ska köpa!
Jag ska se om jag har några pengar så att jag kan köpa lite snygga armband också. Jag älskar verkligen armband, men jag hittar aldrig några snygga! Jag har ett jättefint som jag fick när jag började prenumerera på Vecko Revyn, men det är snyggare med jättemånga samtidigt! Jag ska fösöka att övertala mamma och pappa till att äta på stan också, men det får vi ju se hur det går med det. Åh nej! Jag kom på att vi ska handla mat imorrn också... Tror ni att det går att ställa sig mitt i IKEA och skrika? Det tror inte jag så jag skiter i det! 
Nu ska jag antingen gå och duscha eller gå och lägga mig och sova. Jag duschar nog! Sov så sött så hörs vi imorrn! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0