Förkyld och matte... ._.

Hejsan hoppsan!
Nu sitter jag här och är förkyld, igen! Fan att det aldrig ska ge sig... Men mamma ska faktiskt ringa vårdcentralen på tisdag för att jag har det rätt jobbigt med att andas just nu. Tror att det är astman som börjar komma tillbaka eller så är jag helt enkelt allergisk mot något! Snälla, säg att det inte är mot djur. Speciellt inte mot häst! Då dör jag. Ett liv utan hästar? Nej, tack! Men jag tror inte att det är det utan "bara" astman som spökar... Tillräckligt jobbigt det! 
I alla fall, idag har jag pluggat massa matte! Fy fan vad det är jobbigt. Det är bara massa konstiga termer som man ändå inte har någon användning för. Det är därför vi har datorer förstår ni som gjorde boken! Aja, nu har jag äntligen fattat i alla fall så det kommer förhoppningsvis gå bra på provet på tisdags. 
När jag hade pluggat ett tag åkte jag ut till stallet och red med Josse. Vi red en sväng och hade det riktigt mysigt! Har jag sagt att jag ska få en katt till föresten? Det ska jag, en liten kattunge från stallet! Skit söt är han och ska heta Snoddas! <3
Efter stallet kom jag hem och åt mat och sen blev det att plugga mer matte! Så nu är jag klar med kapitlet och redo för repetitionsuppgifterna imorrn! ._. 
Vid åtta ska jag kolla på Sex and the City! Nått bra med kvällen i alla fall! ;)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0