Alger?

Min mamma planerar att plåga mig till döds! Vi sitter och kollar på Du är vad du äter och hon som är idag är vegetarian... Hon ska dricka alger och nu har mamma fått för sig att det skulle vara bra för mig med så hon ska köpa en juicepress och alger... Hon som dricker det där säger att det är som att dricka ett marsvin! Jag vill inte dricka ett marsvin! Men okej, mamma (jag vet att du läser det här); om du köper sånt där grejs så ska jag PROVA jag har inte sagt att jag kommer att klara det men jag ska försöka... 

Kommentarer
Postat av: josse

DU glöm att jag kommer lämna mina små grisar till dig i höst! ni kommer pressa dem i juicepressen :(

2009-09-03 @ 21:00:49
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0