Släktkalas

Hej!
Hur har eran dag varit? Min har i alla fall varit jättebra. Min familj och jag åkte in till stan vid kvart över tio och köpte en present till kussen Lisa som fyller år på måndag, hon fick en Hello Kittyklänning och ett par Hello KIttyleggins. Man kan ju säga att hon är inne i en Hello Kittyperiod, vilket jag var förra året typ. Då var jag 13.. hon fyller 5... xD När vi hade köpt det så gick vi till Gina Tricot och skulle bara kolla på en avslutningsklänning till mig, men jag hittade en och jag köpte den! Jag kunde verkligen inte låta bli... Jag hade ionga pengar egentligen men pappa betalade sålänge. =D
Sen åkte vi hem till Lisa och firade henne. Hennes morfar hade med sig sin hund och herregud, vad söt den var! Hon hette Saga ch var en blandning mellan papillion, chiuahua (stavning?) ooh nått mer som jag inte vet vad den heter, Josse, du vet, sån ras som den lille saken som kom och skällde på oss ute i stallet, en sån! xD 
Så jag var ute med kussen, hennes kusse och lilla hunden ett tag och sen åkte vi hem.. "/
Nu sitter jag här och väntar på att festivalen ska börja.
Hörs kanske senare, annars imorrn! Pussar<3


Kommentarer
Postat av: josse

haha aw, den lilla varelsen xD

2009-05-17 @ 15:12:48
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0