Göteborgsresan

Fredag:

Väckarklockan ringde vid 06.15 och det var bara att dra sig upp ur sängen för att äta frukost. Efter frukosten bar det av mot stallet för att fodra och släppa ut hästarna. Jag skulle ha ridit men vem fan vill rida när det spöregnar och är typ 8 grader varmt?! Släppte i alla fall ut hästarna och äkte sen hem och hämtade pappa och Sebastian så åkte vi iväg mot Göteborg!
När vi kom fram till hotellet checkade vi in och sen åkte vi spårvagn till stan där jag köpte rosa hårslingor, en ljus- och en mörkrosa och ett par skor, det blev ett par gladiatorsandaler. Dem ska jag ha på skolavlutningen.
När vi var klara på stan åkte vi till mammas moster. Där åt vi lite mackor och pratade och sen träffade vi släkten för att gå ut och äta. Trevlanstrevlans! ;)



Lördag:

Jag vaknade vid 08.15 och gjorde mig iordning för att äta frukost. Vi gick ner och åt frukost och sen bar det av mot Liseberg. Där åkte jag rabalderradiobilar, virvelvinden, kållerado och flumeride (stavning?). Jag åt 2 sockervadd, drack cola och åt klubba, nån som tror att jag var trött under den dagen? Nej, precis... ;)
Vid 16.00 gick vi till hotellet och gjorde oss iordning för att gå ut och äta. När vi hade ätit klart gick i tillbaka till Liseberg och var där tills det stängde.



Söndag:

Jag gick upp 07.45 och tog ett skönt bubbelbad. Sen blev det frukost och efter det bar det av hem hit igen.. Väl hemma läste jag 130 blogginlägg och sen åt jag mat för att sedan sticka iväg till stallet. Gud vad jag hade saknat min bejbiiii!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0