Cykla, gå, cykla IGEN

Hejsan!
Idag är det ju den 13 maj och alltså Robert Pattinsons födelsedag. Jag, Åsnan och Ankan gick till affären och köpte lite grejer till tårtan, vi har aldrig påstått att vi är normala.
Efter tårtan bar det av till stallet, på cykel... Jag och Ankan cyklade iväg och när vi var där gjorde vi mat, mockade och tog in hästarna. När vi hade tagit in Oscar och Steelen borstade vi dem och tog sedan en proenad med dem. När vi kom tillbaka släppte vi ut hästarna igen och CYKLADE sedan tillbaka. Jag cyklade i slowmotion men Ankan var tydligen inte trött för hon cyklade i världens fart, nu överdrev jag lite, men ändå. Väl hemma åt vi pannkakor och sen gick hon hem.
Imorrn blir det kontaktdag i skolan och då börjar vi med innebandyturnering (jag ska inte vara med) och sen ska vi in till stan och spela minigolf och äta glass, det är i alla fall kul! Slapp dag kan man ju säga!
Nu ska jag göra mig iordning och läsa en tidning, sen ska jag sooooova. =D Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0