4/5

Efter skolan idag gick jag hem hit med Anna och åt mellis. Vi pluggade även lite franska. När vi var klara satte vi oss vid datorn och Anna konstaterade att humlor är hennes favorit djur.

I Torsdags när hon och Ebba sov här så sov jag och Anna i samma säng. Min mobil ramlade ner på golvet så jag var tvungen att hänga mig över Anna för att få up den. Detta resulterade i att hon åkte ner med överkroppen på golvet.

Jag: Var är den?
Anna: AAAA!! Vad gör du??
Jag: DÄR ÄR DEN!
Anna: Ja, där är den... men var är jag?
Jag och Ebba höll på att garva ihjäl oss. Anna började garva efter ett tag när hon hade tänkt på vad hon sa och insåg att det var ganska dumt... ;)

Vid halv åtta vaknade jag av att Anna ramlade ner på golvet (allt händer just henne)... Jag höll på att garva ihjäl mig och Anna tittade upp, nyvaken, och sa; Jävla dig!
DÅ höll jag på att dö av garv. Ebba såg jätterolig ut då hon satte sig upp helt nyvaken och undrade vad vi höll på med.. ;)

Nu ska ni slippahöra allt vi håller på me, det är ändå ingen annan än vi som tycker att det är roligt! xD
Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0