21/5

Hej, sötnosar!
Igår frågade ju jag hur man gör när man vill lägga upp ett youtubeklipp på bloggen och Josse hade tydligen skrivit en jättelång förklaring men hade tryckt bort det... Det är bra, Josse! ;) Men jag gillar dig ändå, jag lovar! ;)<3

Idag gick jag i alla fall upp vid halv tio och åt frukost. När jag var klar så var jag tvungen att göra läxor.... Men det ar lika bra att göra det direkt så att jag slipper det i kväll.
Senare blir det stallet, ska rida både Oscar och Steelen.
Imorrn hinner jag inte blogga nått för då blir det iväg till GBG. Men kameran följer med så får ni massa bilder, eller i alla fall på mig eftersom att jag inte vet om de andra i släkten vill vara med på bild här, Emelie kanske vill i alla fall. =D
Men vi hörs senare! Puss&Kram<3


Eftersom att jag längtar så mycket efter New Moon så får de här snyggingarna stå för bilden. ;)<3


Kommentarer
Postat av: josse

Eftersom jag är världens bästaste så skriver jag förklaringen igen, nu när jag orkar.

Ok, du börjar med att öppna ett nytt inlägg. Sen går du till de klippet som du vill klistra in. Till höger om filmklippet finns det en ruta där det står "Webbadress" och "Bädda in". Kopiera länken i rutan under "Bädda in". Gå tillbaka till inlägget och tryck på ctrl V. Då kommer det upp en ruta, gör det inte det måste du tillåta pop-up fönster. I rutan klistrar du in länken. Tryck på "skapa" och tryck sen på "Förhandsgranska". Gå tillbaka till inlägget. Efter det ska det finnas en liten gul ruta, och det är där filmklippet kommer finnas sen när du publicerat inlägget. Sen är det bara att skriva va fasen du vill, sen publicera.

2009-05-21 @ 21:49:55
URL: http://dreamspace.blogg.se/
Postat av: fridas längsta kusin xp

jag viiiiiiiiill kke vara med på bild :D:D:D:D:D hahaha vi ska åka lisebergs banan hahah det skulle jag vilja se för du kmr säkert skrika ihjäl dej HAHAA xp aja pussens!<3

2009-05-21 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0