20/5

Tjenare alla snyggingar! ;)
Idag gick jag upp vid tio och duschade och städade köket och hallen. Otroligt tråkigt, men så är det. Nyss kollade jag på Berg flyttar in som mamma hade spelat in åt mig. Jag var tvungen att se eftersom att Dregen är så himla snygg! :)
Om typ en halvtimme kommer Embla hit, så ska vi kolla på Twilight (eftersom att hon inte har sett den. ja, jag tänker i alla fall inte klaga! :)) och lite sånt.
Imorrn ska jag packa till Göteborg och åka till stallet, men jag vet inte vad jag ska göra mer, förhoppningsvis bara slappa eftersom att jag ska gå upp tidigt på fredag och fodra hästarna och sen rida och sen sitta i en bil i några timmar... :)
Hoppas att ni får en bra dag så hörs vi senare! :) Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0