Utelåst...

Hejsan!
Förut cyklade jag till stallet och red. Sen ringde jag till pappa och frågade om han kunde hämta mig för jag orkade verkligen inte cykla hem igen. Men han hade självklart inte tid så jag fick cykla hem igen. Väl hemma så gick jag till dörren och skulle gå in. HA! Trodde jag ja! Då hade Sebastian självklart åkt till gymmet så att jag inte kunde komma in... Så jag ringde till pappa igen och då var han klar med det han skulle så han kunde åka hem så att jag kom in. Observera att jag hade cyklat, ridit och cyklat (igen) i regn så jag var bara lite kall och blöt. När jag kom in åkte nattlinnet och myströjan på direkt, vi halv 5.
Det var min eftermiddag, hur var eran? ;)
Puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0