Stan

Hejhej!
Jag har fått massa nya läsare såg jag, såg det dels genom statistiken och genom alla kommentarer som ni hade skickat! Trevligt, hoppas att ni stannar kvar och läser! :)<3

I alla fall... Idag så var jag, mamma och pappa i stan och handlade lite. Jag köpte två BH:ar och en keps. Jag blir bränd i hårbotten annars och det är fan inte skönt!
Mamma köpte ett par mjukisbyxor tror jag. Sen gick vi till Bosses glassbar och köpte glass. Jag tog en bägare med två polkakulor. :)
När vi var klara på stan så åkte vi till svartåfors och badade. Riktigt skönt i vattnet var det! Vi hade köpt jordgubbar och nektariner som vi åt på stranden. Mums! Hur skönt det än är här i Sverige så längtar jag asmycket till Kroatien. Det är ju bara tre dagar kvar så åker vi! Eller vi åker till våra kompisar och sover där om två dagar, men det är ju inte utomlands! ;)
Jag hade faktiskt med mig kameran idag men glömde den totalt så fort jag satte min fot inne i stan. Man kan ju inte alltid ha hjärnan med sig, eller hur?! ;)

Puss&Kram så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0