Rubriker kan dö

Hejsan!
Det blir ganska dålig uppdatering nu under sommaren, men jag sitter ute på altanen med datorn och vi har inten sladd som räcker hit ut så när batteriet strejkar så går jag och gör nått annat...

Igår i alla fall kom våra kompisar. Jag och Emma åkte till stallet och red. Jag red carmen och hon red Oscar. Vi skrittade på ett fält men Carmen ville springa + att hon var sur för alla blinningar så hon gjorde ett ganska bra försök till en stegring. Vi kom ganska högt tills hon tyckte att jag var jobbig när jag satt och drev på henne hela tiden så hon gick då frammåt och var ganska jobbig resten av ridturen.. Men det gick skapligt, det är ju det att hon har börjat testa mig nu... För Emma och Oscar gick det super! (Y)

Idag har jag ridit carmen igen men inte alls mycket, jag och mamma red en jätteliten bit pga värmen. Carmen var ganska sur idag också pga alla blinningar och skit... Men det gick bra.
Efter stallet åkte jag och mamma och badade. Vattnet var ganska äckligt där... Det var typ massa yngel osså hade ynglena tappat skinnet så det låg där och flöt på vattenytan. :S

Snart kommer mormor, farfar och farmor hit och ska äta middag och fika och lite sådär. Mormor ska också sova här. =)

Hörs senare! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0