Midsommar + veckans planer

Hejsan!
Jag har inte bloggat så mycket på senaste tiden men det är för att jag typ aldrig har något att skriva om.
Min midsommar var i alla fall jättekul. Var på landet med mamma, pappa, Sebastian, Jimmy (Sebastians kompis), mormor och Anna. Vi åt god mat och bara hängde. Det var 12 grader i vattnet så nått bad blev det inte. ;)
I lördags var jag med Anna och i stallet. Jag red Carmen och mamma red Oscar. Carmen var hur duktig som helst och lyssnade jättebra. Jag antar att hon kommer att börja "testa" mig sen när jag har ridit henne lite ner men det är bara att inte ge upp. Blir att rida henne på fredag och lördag igen. :)
Imorrn ska jag till stan med mamma och Sebastian och köpa jeans... Jag hatar att köpa jeans, de är typ jämt för små så att man inte får av sig dem när man väl har fått på sig dem. Det värsta av allt är att man blir så himla varm av att stå i ett provrum och ta av och på kläder hela tiden.
Efter stan ska jag till Anna och sova hos henne. På onsdag vet jag inte riktigt vad vi hittar på på dagen. Men på kvällen kommer mammas kompis och hennes barn och kollar på Oscar. Nej, han ska inte säljas utan dem ska bara veta hur man åker till honom och vem han är eftersom att de ska hjälpa till att ta hand om honom när jag inte är hemma. Eftersom att vi åker till Kroatien om en vecka och fyra dagar (det börjar närma sig)!! Josse kan nämligen bara ta hand om honom ungefär halva tiden eftersom att hon själv åker till Tyskland där ett tag. =)
På torsdag blir det väl bara att hänga här hemma tror jag, skönt! :)
Nu har ni fått veckans planer! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0