Middag med familjen

Hejsan!
Nu har farmor, farfar och mormor varit här i några timmar och jag orkar verkligen inte sitta där och lyssna på dem så jag gick faktiskt in och satte mig här...
Vi åt i alla fall middag förut och till dem gjorde jag en pastasallad med soltorkade tomater, sallad, lök, oliver, mozarellaost, tomat och självklart pasta. Till det åt de korv och köttbullar. Jag åt lax och färskpotatis med sås till. Mums!
Nyss fikade vi, de åt tårta med marängbotten, citronkräm, grädde och jordgubbar. Jag tycker inte om citronkräm så jag åt kladdkaka istället. :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag går väl in på bdb eller nått. ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: cindy

Lät ju som en riktigt god middag :)

2009-06-28 @ 19:26:18
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Låter som du haft en mysig dag :)

2009-06-28 @ 20:18:44
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0