Lite blandat

Hejsan!

Jag sitter här på altanen och lyssnar på musik och tänker på vad jag ska ha med mig till Kroatien. Nu är det faktiskt bara en vecka kvar! Det känns som att det inte var alls länge sedan vi satt i skolan och klagade på hur kallt det var! Nu går man och klagar på hur varmt det är. Okej, jag ska sluta klaga! Jag ska vara glad över att det inte regnar. Nån som ska göra det samma? Bra!
Idag ska jag bara vara hemma och vid tre drar jag till stallet och rider min plutt. Jag har inte ridit honom sen i måmndags. :o I tisdags fick han ju stå, igår kom en kompis och red honom, hon som ska ha honom halva tiden vi är borta ni vet?! Men idag ska jag rida honom sen blir det annat igen. För imorrn och på lördag ska jag rida Carmen och mamma ska rida Oscar. Aja, han blir riden ordentligt i alla fall.
Bilder på jeansen får ni inte se förns i kväll eftersom att det är så fint vädder så vill jag inte vara inne i onödan.
Hörs senare! Puss&Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0