Landet

Hejsan hoppsan!
Idag har jag varit på landet (utanför Söderköping) och solat, badat och bara tagit det lugnt. Har varit ute hela dagen förutom när jag låg inne i soffan och läste SOLO. SOLO rekommenderar jag inte till er som är lika gamla som jag (14), om ni inte är väldigt intresserade av mode och sex. Vilket inte jag är så jag blev lite besviken. Men så kan det ju vara. FRIDA is the shit! :P
Nu när vi kom hem så pratde jag med min bror som kom em från Göteborg idag, han har varit borta sen i söndags. Han var på Liseberg med hans kompis och kompisens pappa. När jag hade pratat med honom satte jag mig här.

Fick förövrigt en fråga av Randy som undrade vem som är min favoritkaraktär i Sex and the City. Jag måste nog säga Charlotte. Jag vet inte riktigt varför, jag bara tycker om henne. =)

My J skrev att jag kunde hyra filmen eftersom att jag vill se den. Det var en bra idé som jag nog ska köra på. Tack för tipset! :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: josse

Tycker samma sak om SOLO. Jag gillar modet, men överdrivet mycket sex. FRIDA är faxi bäst

2009-06-30 @ 18:38:55
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0