Kattungar

Hejsan!
Var i stallet och städade förut. Vi flyttade på höbalar och sen sopade vi också. Vi hittade två kullar med kattungar. Jättegulliga var de. <3
När vi var klara på loftet så red jag, Lisa och Sofia en tur. Även kossorna hade fått bebisar nu. Assöta var de. En riktigt mysig ridtur blev det. Sofia red och lekte "tupp, höna eller kyckling". Jag och Lisa gissade varannan men vi hade bara rätt en eller två ånger.. Vi är dåliga. Hur man nu skulle kunna vara bra på den leken men det är ju en annan sak. ;)

Imorrn ska jag och pappa nog åka på det där jobbet eftersom att det skulle vara bra väder imorrn. På kvällen blir det att åka till Ebba och ha skräckfilmskväll med henne, Anna, Emma och Simon. Så det blir nog mysigt. Jag får väl dricka hundra liter cola eller nått för att orka med. Jag är så jäkla trött. Men det skiter jag i för jag ska kul! Bilder kommer!
Puss&Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0