Jeansprovning

Jag ska aldrig mer köpa jeans när det är så varmt som det var igår! Det var över 20 grader och jag stog i ett provrum ett bra tag och provade jeans. Jeans som redan är jobbigt att prova... Plus att jag säkert provade minst 7 par och jag kunde ha 2! Jag köpte också en BH och en T-shirt. Tack moder! :) Jättenöjd blev jag! Ni får se bilder imorn! :) 
När jag var klar på stan gick jag hem till Anna. Dit kom också Ebba så vi åt lite med Annas storasyster och sen drog vi oss ner mot stan och gick till Bosses glassbar. Jag tog en lakrits- och en polkakula.
Vi sov hos Anna så när vi vaknade imorse höll vi på att dö av värmeslag.. Jag och Anna delade säng också.. Snacka om näradödenupplevelse! Nu överdrev jag men ändå.. Resten av dagen spenderades ute i solen! :)
Nu ska jag väl sova eller nått. Jag ska läsa New Moon! :) Puss&Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0