4/6

Hejsan!

I åttan ska det komma en ny kille till våran klass och idag ska han komma till oss och hälsa på. Jag sitter och funderar, hur  ser han ut? Är han snäll, lustig, taskig, katig? Det finns många obesvarade frågor just nu som förhoppningsvis kommer att bli besvarde nångång... Nu känns jag deppig men det kommer säkert att bli jättebra. :)

I eftermiddag ska i alla fall vara med Anna och ikväll drar vi hem tilll henne och så sover jag där i natt, eftersom att det är MMA (MTV Movie Awards, till alla som inte fattade det).  Trevligttrevligt.

Imorrn är det skola och jag kommer dö, det är den sista riktiga skoldagen. =D
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Engla utan Ä

Hej ! tänkte tipsa om en bra blogg :) en 17 årig tjej som är gravid för andra gångne i sitt liv dock gjorde hon abort fösta gången då hon va 15 år, nu ska hon välja om hon ska göra abort eller ha kvar det här barnet, kan vara kul att påverka hennes beslut, besök här www.baarabaarnet.blogg.se

2009-06-04 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0