3/6

Hej snyggingar! ;)

Hur har eran dag varit då? Min har varit jättebra, bara det att jag har varit jättetrött. Så trött att jag höll på att glömma borsta håret imorse... Sånt som händer! ;)
I skolan var det bara vanliga lektioner förutom elevensval som var inställt pga att våran lärare inte kunde vara där. Så jag och Anna gick hem hit och satt vid datorn och flummade lite. Hon har kommit på en dans som enligt henne är jättebra, men det är den inte... xD När hon hade åkt hem åkte jag och mamma till stallet. Jag red i blåsten, men det gick bra. Bättre än vad jag trodde faktiskt, Oscar brukar vara så himla larvig när det blåser, men idag var ganska lugn. Lite ryckningar, men det får man väl tåla?! ;)
Imorrn blir det skola och sen hem till Anna och sova där, mys på det! <3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0