Stan

Hejsan!

Idag åkte jag till stan (igen) med mamma och pappa. Vi kollade på soffa. Det suger... Jag vill inte ha någon ny soffa, jag älskar soffan! Josse: Kom hit så protesterar vi!  Menmen, jag har ju ingen talan så det spelar ingen roll hur mycket jag än klagar!
Efter soffletandet så hittade jag ett par byxor på JC, en sorst tröst kan man säga. Jag behövde faktiskt ett par byxor till.

När vi kom hem åt vi och nu är Sebastian och pappa ute och övningskör, så när dem kommer tillbaka ska jag och mamma åka till stallet. Tänkte rida paddock. Tyvärr kan jag ju inte be mamma ta kort eftersom att kameran inte funkar. :(

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: josse

ååååååååååååååååååååååååååååååååh soffan <3 ge den en hejdå kram från mig, och hälsa din mor att jag kanske aldrig kan förlåta henne för detta!

2009-07-22 @ 17:08:46
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0