Stallet och stan

Hejhallå!

Idag vaknade jag klockan 7 och åkte till stallet eftersom att hovlagaren kom idag. Jag passade även på att rida då, vilket gick ganska dåligt! Oscar var rädd för allt typ eftersom att det blåste så mycket. Men det kan ju inte gå bra jämt!

Efter stallet åkte jag och mamma in till stan. Jag köpte trosor, present till sebastian som fyller år på lördag och en ny bikini. Kan tyvärr inte visa det eftersom att kameran inte fungerar. Vi gick in också in på Lush och kollade. Där ska jag köpa hårinpackning nästa gång jag behöver. De har nämligen speciella inpackningar för blondt hår. Jag gillar Lush väldigt mycket eftersom att ingenting där ifrån är testat på djur! (Y) 

Nu ska vi snart äta hoppas jag! Hörs senare med bilderna från Kroatien!
 
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: josse

det är härligt att ha dig tillbaka!

2009-07-21 @ 18:14:57
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0