Kroatienbilder

Här kommer bilderna från Kroatien!



Kompisarnas hund Skai!



Nej, han var inte med till kroatien



Vid 7 åt vi frukost vid Statoil... Färden började 4.00...



Dagen efter var vi framme!




"Dagens outfit"! Jag såg typ ut sådär i två veckor! ;)



Något var tydligen roligt... Alla tycker att den är jättebra förutom jag, jag tycker att den är dålig!



Jag och Nellan hyrde trampbåt =)



Ett mindre lyckat kort av huset... xD



Pappa tog kort på stenarna på stranden i Pula



I en pool i Pula (vi bodde inte där, vi bodde i Funtana)




Jag hittade en bra läsplats - fönstret



Var och kollade vid en... kanal kanske man kan säga..




En dag åkte och skulle gå in i en grotta. Vägen dit var ett rent helvete! Vi gick 360 meter och kom tillslut till 100 meters höjd! Kanske inte låter jobbigt men om det är 30 grader varmt är det asjobbigt!



Snygga i hjälmar! ;)



Utsikten från stranden får avsluta!


Vi har gjort allt möjligt på den här resan! Vi har badat, solat, åkt båt till Venedig, gått i en grotta, med mycket mera!

Det var en av de bästa resorna jag har gjort! Fler bilder kommer när jag har fått av Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0