Det är meningen att det ska stå nått vettigt här! ;)

Hejhallå!

Har inte hunnit uppdatera idag. I förmiddags åkte jag och mamma till maxi och handlade mat! Tråkigt som bajs (jag är så mogen!) men ja fick ju en dricka... xD
Efter det skulle vi åka och köpa mineraler till Oscar, men då var Fredriksborg STÄNGT! Så vi åkte hem och åt och sen åkte vi tillbaka och då var det öppet. Sen åkte jag till stallet.
När jag red och skulle rida förbi en som plöjde åkern så blev Oscar asrädd för traktorn så den stackars bonden fick stänga av traktor och hålla på så att jag kunde gå förbi! På vägen tillbaka var han inte klar så då fick han göra om samma sak igen! Pinsamt enligt mig... men så är det!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0