11 sanningar om mig själv!

1. Läsa är bland det mysigaste som finns


2. Jag skiter i vad andra tycker och tänker om mig, jag ändrar inte på mig ändå!


3. Jag vill flytta!


4. När jag blir stor vill jag bo i USA, Frankrike eller Kroatien 


5. Min drömresa går till New York


6. Om jag vill nått, gör jag allt för att det ska bli så som jag vill!


7. Jag hatar att tävla, alltså tycker jag inte om gympalektioenrna i skolan!


8. När jag tycker om nått väldigt mycket så pratar jag om det hela tiden!


9. Jag är tycker om att vara lång men hatar kommentarer som; Vad lång du är eller du är lång! Jasså? Är jag? Det visste jag inte!


10. Fördomar är det värsta jag vet!


11. När jag var liten var jag jätteblyg och rädd för män... Det är jag inte längre, men jag är fortfarande blyg mot män som jag inte känner...


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N

Jag hatar också när folk kommenterar när man är lång. Tror dom inte man fattar det själva liksom? ;)

2009-07-30 @ 12:09:22
URL: http://joozefiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0