Stockholm och stallet

Hej!

Igår var ju jag och Anna i Stockholm! När vi kom dit så gick vi på stan, på Rockzone hittade vi Team Edward-tröjor! Vi köpte! =D
Vi åt i Gamla stan också och sen åkte vi till Grönan! När vi gick där så kom Carolina Gynning och frågade oss en fråga men vi svarde fel (om vi hade sagt rätt så hade vi varit med i smartast på grönan)! Men vi var ändå med sen, så ni som kollade på Sommarkrysset igår; lämna gärna en kommentar! Men jag kanske har läsare som inte ser Sommarkrysset? ;)

Idag har jag och mamma varit i stallet. Oscar har fått ett jätteäckligt sår i mungipan! Så jag kan inte rida, eftersom att han inte kan ha bett i munen... Men idag så longerade jag honom och det gick jättebra! Han var bara tvungen att bocka och bralla lite, men vaddå, han har ju inte blivit longerad på ett tag! Det var nämligen första gången vi longerade honom, men jag ska göra det ibland så att han vänjer sig! =)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: josse

HAHA va häftigt. jag ville ju se daj!

2009-08-02 @ 19:59:14
URL: http://dreamspace.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hehe, jag såg dig!xD<3

2009-08-09 @ 14:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0