Förlåt...

...för att jag inte har bloggat på länge men jag har faktiskt varken haft tid eller lust! Det har liksom inte funnits nått intressant att skriva om förutom att jag har varit skolan men det är ju tråkigt så därför vill jag inte skriva om det!

Igår var det i alla fall RIX-FM festivalen i Norrköping. Jag var där med Anna, Ebba, Embla, Emma, Simon, Hedda, Lovisa, Emil och Erik. Väl där så träffade vi massa andra som var Simons kompisar, jätteschysta allihopa! Så det var jättetrevligt och jättemysigt och allt var bara jättebra! ;)
Jag sov hos Anna i natt också, vi somnade väl vid halv ett och gick upp halv 7. Eller hon gick upp 6.05, men det är ju ett val att duscha på morgonen. :P

Idag efter skolan red jag Carmen med mamma som red Oscar. Det gick jättebra och Carmen skötte sig! 

Imorrn kommer våra kompisars (de vi var i Kroatien med) hund hit så ska jag vara hundvakt. Skai sover här också så det ska bli mysigt!

Jag skriver mer imorrn och jag lovar att bli bättre på att uppdatera! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0