Bakning, stall och hundvakt

Hallojsan!

Idag ska jag baka med mormor. Hon kommer hit så ska vi baka bullar och kladdkaka, Okej, kladdkakan gör jag själv, men skit i det nu!
Senare ska jag till stallet och rida/longera, det skrev jag igår med men så blev det inte. För när jag kom ut till stallet och gjorde allt klart blev jag jätteyr i huvudet, så jag gav Oscar maten och åkte hem. "/

Jag var ju hundvakt igår också och det gick jättebra. Wille (hunden) ville inte riktigt gå på promenad men med mycket lockande så kom han. Jag kände mig jättelöjlig när jag satt på huk mitt på cykelbanan och ropade Wille kom!, med världenspipigaste röst! Sen var vi här hemma i trädgården och allt gick bra!

Puss&KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0