Torsdag

HejsanHejsan!
Jag har inte bloggat på ett tag, men jag har faktiskt inte haft något att skriva om...
Idag har jag varit i skolan som vanligt.. På svenskan:

Svenskalärare: Nu kommer ni nog börja gråta.. Inte alla av er, men många..
Alla: ??
Sl *rabblar upp massa namn (bl.a mitt)*: Ni kommer inte ha någon träslöjd idag...
Alla: JAAAAAAAAA!!!!
Sl: Ni skulle ju GRÅTA! TÅRAR!!

Sl är alltså förkortningen av svenskalärare..
Så jag kom hem 13.40 istället för 15.10. =D
När jag kom hem åt jag pannkisar och pluggade fysik, engelska, franska och musik.... Tills på tisdag ska vi kunna göra ackordrunda på piano. Jag kan inte, men det är väl bara att träna antar jag...?
När jag var klar med allt så städade jag.. Kan det bli tråkigare? Ja... Mamma gjorde klart för mig att jag var den lataste människan på jorden om jag inte gick ut och hoppade (jag hoppar studsmatta 20 minuter i streck (jag lovar! det är jobbigt!) istället för att springa). Så för att bevisa att jag inte var det så gick jag ut och hoppade i 20 minuter.
Efter att jag hade duschat så bakade jag en ljus kladdkaka. Mums!
Sen hamnade jag här och här sitter jag än. Snart är det mat antar jag, eftersom att mamma håller på med maten..
Kisses<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0