Tisdag

Hej snyggingar!
Idag efter skolan gick jag hem och åt mellis och plugagde fysik till provet imorrn... När pappa kom hem åkte vi till stallet, han mockade och jag gjorde mat och lite sånt. Jag struntade i att rida idag eftersom att jag är så lat (A). Men Oscar förtjänade att stå idag. =)
När jag kom hem blev det mer fysik och dator. Plötsligt kom pappa och frågade om jag kunde gå till affären och köpa smör... Så iväg till affären på cykel tänkte jag.. Nej, trodde jag det själv eller? Mamma hade ena nyckeln och den andra cykeln var hos Josse. Så det var bara att gå.
Nu har jag precis pluggat fysik (igen) och försökte nyss gå in på glosboken och göra franskan, men webbsidan kan inte visas kom det upp då. :@
Nej, nu ska jag föröka gå in där igen. Puss<3

Kommentarer
Postat av: josse

varför gick du inte hit och hämtade den?

2009-04-21 @ 21:28:29
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0