Svar

Jag fick en fråga av Ella:

Angående en bild på den kära hästen Oscar.

Är det din häst? Haflinger?

Svar: Nej, det är inte min häst. Jag har honom på foder. För att slippa massa frågor på vad det är så svarar jag nu: Om man vill ha en häst men ändå inte vill ha hela ansvaret över hästen så kan man skaffa en foderhäst och då har man hästen som sin egen men man har inte köpt den av ägaren. Alltså betalar man allt (hovslagare, veterinär, försäkring, osv osv) förutom en summa till ägaren.
Oscar är ingen renrasig haflinger utan en blandnig mellan haflinger och arbetshäst.
Glad Påsk, på dig också Ella! Kramar, Frida!

Fortsätt gärna att ställa frågor, jag svarar så gott jag kan!=D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0