Stan

Hejsan!
Vaknade upp bredvid Anna imorse. Så vi gick upp och åt fruksot och sen kom mamma och pappa så åkte vi in till stan. Jag köpte en T-shirt, trosor, en bikini, en kofta och en sänghimmel. Ska ta kort på det imorrn så att ni får se.När vi var klara i stan åkte vi hem till momor och åt. Vi gick också och tittade på lammen. De var så hungriga att de snuttade på mina fingrar. Sötisarna! Tänk att folk faktiskt äter sånna... Helt plötsligt ropade Lena att vi skulle komma till henne. När vi kom in i ladugården ställde sig precis en tacka upp efter att ha fött ett litet lamm! Gud så gulligt!<33
Sen har jag varit i stallet och ridit och nu sitter jag här och kollar på Mamma Mia med mamma (!).
Kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0