Söndag

Hej på er!
Idag vaknade jag vid kvart i tio och gick upp och satte mig vid datorn medans jag väntade på att Emelie, Elin och Sebastian skulle vakna. Lite senare kom Elin och Emelie ner så åt vi tre frukost. Sebastian var så seg så vi väntade inte på honom. =P
Vi har hoppat studmatta, gjort iordning på rummet och ätit mat. Belv tacopajrester sen igår. Nu sitter Emelie och sminkar sig, Sebastian gör läxor, Elin sjunger (=P) och jag sitter här och bloggar.
Snart ska vi åka till stationen med Emelie och Elin och jag och mamma ska fortsätta till stallet. Jag ska väl rida lite. Får se om det blir i paddocken eller i skogen.
Hörs senare! Kisses<3




VS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0