Ridning och Twilight

Hejsan hoppsan!
Förut var jag och mamma i stallet och red. Hon red Oscar och jag red Steelen. Vi skrittade lite eftersom att mamma har så ont i ryggen. När vi var påväg tillbaka kom jag på att jag var sugen på att rida lite mer. Så jag red tillbaka till stallet med mamma och Oscar och vid stallet så vände jag och Steelen. Så vi tog en extra sväng och var busiga och rejsade över ett fält. Gud vad den hästen kan springa. Jag drev ju inte ens på! Han är gaaaalen! =D

Nu har jag precis kollat klart på Twilight. My gosh! Den filmen är den bästa som har gjorts än så länge. Jag kan inte säga att den alltid kommer att vara den bästa eftersom att jag inte vet hur New Moon. Eclipse och om Breaking Dawn kommer ut, hur dem kommer att bli.. =D

Imorrn ska jag titta på Rent, springa och åka till stallet. =D

Puss<3





Ge mig sommar!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0