Måndag

HejHej!
Idag väckte mamma mig klockan halv elva och sa att jag var tvungen att gå upp.. Varför måste man bli väckt? Jag ville ju sova?! Aja, uppe är jag nu och har precis gjort klart läxan.. Vi har glosor och grejs till på fredag.. Känner jag för det? Nej, precis..
Snart ska jag upp till spåret och ta en promenad. Känner inte riktigt för det heller men mamma betalar inte 800 kr för ett par skor som inte kommer att användas. Så vem får betala dem om jag inte använder dem? Ja, precis, JAG.. Så det är bara att ta tag i livet och gå upp cykla upp till spåret och gå... Egentligen ska jag ju springa men mina ben sammarbetar inte utan får bara ont hela tiden, så hjag får nöja mig med att gå.
När jag kommer hem ska jag äta och så småning om åka till stallet och rida. Jag tror att mamma ska gå en promenad med, så jag får lite sällskap.
Nu ska jag gå. Kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0