Lördag

Hejsan!
Idag är det påskafton och jag vaknade upp bredvid Embla vid typ kvart i nio. Då klädde jag på mig osså kom pappa vid nio och hämtade mig så att vi kunde åka till stallet. I stallet gjorde jag iordning Oscar, så red vi ut en sväng. Vi galopperade och travade nästan hela tiden och Oscar skötte sig jättebra. När jag kom tillbaka till stallet så hade pappa mockat och släppt ut alla hästarna. Så jag behövde bara göra mat åt Oscar den snygga! <3
När jag kom hem letade jag påskägg och hittade en påse med godis, en klänning och ett linne i. Allt var jättefint! Tack!<3
om typ två timmar ska vi åka till kusinerna och fira deras mamma som fyller år.
Hörs senare! Kisses<3



oscar den snygge<3


Kommentarer
Postat av: Ella

är det din häst? Haflinger?

Glad Påsk

Kolla gärna in min blogg

2009-04-11 @ 20:29:54
URL: http://kattozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0