Lördag

Hej!
Hur har eran dag varit då? Min har varit jättebra. Jag vaknade vid typ 06.40 av att mamma drog bort mina kuddar i ett försök att väcka mig. När jag väl vaknade kom jag på att jag var tvungen att åka till stallet och ge hästarna mat och släppa ut dem. Så det var bara att gå upp ur sängen och ta med sig frukosten och sticka. Väl i stallet så gav vi hästarna mat och släppte ut dem och så där.
Hemma så segade jag bara runt och kvart i tio åkte vi inte till stan. Jag mötte Anna vid Body Shop så att jag kunde köpa Body Butter. Efter det så gick vi och fikade på Wayne's. Jag tog en brownie och en cola, Anna tog en minimuffins och en kaffemocka. Mysigt värre. Alltid kul med dig gumman!<3
Var tungen att åka hem vid kvart i ett eftersom att kunsinerna kom hit vi två. Vi har spelat spel, hoppat studsmatta och nu ser vi på film.
Kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0