Hemma!

Hej!
Nu är jag hemma från Anna. Hon är nog en av de roligaste människorna jag känner! Igår skulle vi gå och handla mat (jag vet! helt otroligt!) och jag höll på att dö. Eftersom att toa-pappret var slut innan vi gick så kunde inte jag gå på toa (blåsan var på bristningsvägen!)... När vi kom ner till affären så gick Anna runt och gömde sig bakom hyllorna och stack fram huvudet och sa Haaallååå!. Jag höll på att garva ihjäl mig och det blev nästan för mycket när hon stod och kollade på vilka lökar hon skulle ta.. 
Jag: Vad gör du?
Anna: Jag ska hitta på lökar som skalet inte ramlar av på!
Jag: Men....
Anna: Ja, jag hittar ju ingen!
En dam som står bredvid Anna: Du lär inte hitta någon. Skalet ramlar av på alla.
Anna: Jahaaaaaaa!
Jag höll på att kissa på mig! 
Resten av kvällen åt vi mat, såg på film och pratade.
Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0